דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדלן - לא מילה גסה! 

מאת    [ 12/12/2008 ]

מילים במאמר: 888   [ נצפה 2433 פעמים ]

 

נדל"ן - לא מילה גסה

בד"כ משקיעים בתחילת דרכם שומעים השקעות נדל"ן וישר רצים להם בראש סיטואציות של אנשי עסקים מחויטים מעבירים כסף מתחת לשולחן, בסרטים זה נכון אבל אין רחוק יותר מן המציאות.

במאמר הבא אציג לפניכם את הסיבות למה נדל"ן היא ההשקעה הכי בטוחה ורווחית ואחרי זה אציג לכם למה אפשרויות ההשקעה האחרות הם לא!

אדמה תמיד תישאר אדמה:

ראשית יש לזכור כי שטח האדמה בכדור הארץ הוא נתון ותמיד יהיה ביקוש אליו מכיוון שאנשים צריכים לגור על פיסת אדמה מסוימת מעל פני כדור הארץ.

הסיבה הזו יכולה לסכם את כל הנאמר מכיוון שלהבדיל מהשקעה בבורסה שבה חברות הולכות ובאות, הביקוש לאדמה תמיד יהיה מכיוון שמספר התושבים מעל פני כדור הארץ עולה והאדמה נשארת אותה אדמה. כלומר, הביקוש עולה על ההיצע והחוכמה היא לקנות את חלקך בזמן הנכון על מנת שתוכל למכור מאוחר יותר ברווח משמעותי.

לאחר שהשלמתם את התשלומים על הנכס, הנכס הזה הוא שלכם לתמיד - בשוק המניות, יום אחד אתה יכול להיות מיליונר על הנייר אבל למחרת נמצא כי מנכ"ל החברה מעל בכספי המשקיעים ולמחרת כל המניות לא שוות פרוטה! בנדל"ן לא כך הדבר, וכי מה שאתה רואים הוא מה שאתה מקבלים וכאשר במשרד למקרקעין רשום כי הנכס הוא שלכם אז הוא שלכם ואין פה שום הפתעות מיוחדות.

בנוסף על כך, ניתן לקבל תשואה תמידית בצורה של השכרה - גם אם אתם צופים כי מחיר הנכס יעלה עוד מספר שנים - בינתיים בטווח הזמן הנוכחי תוכלו לקבל תשואה שוטפת ומכניסה. את המניות בבורסה לא ניתן להשכיר.

בורסה תנודתית:

כאשר משקיע חדש רוצה להתחיל להשקיע, הדבר הכי טוב שהוא יכול לעשות למען עצמו הוא למצוא לו מדריך שיוכל להדריך אותו כיצד להתגבר על טעויות של מתחילים. לא תמיד מדריך כזה הוא זמין ולא כולנו נולדנו לאבא עשיר שמבין בורסה ועסקים.

על מנת להשקיע נכון בבורסה אתם צריכים משקיע מהבורסה אך בנדל"ן לא כך הדבר מכיוון שכאשר בוחנים השקעה בנדל"I, מעבר לחישובי כדאיות, מסתכלים על איכות הנכס פרופר וגם לאדם הכי שכיר בעולם שלא השקיע מימיו,יש את הניסיון לדעת אם הנכס עצמו הוא טוב ואם החומרים שממנו נבנה הנכס הם טובים או לא.

ומכך נובע היתרון הגדול של ההשקעה בנדל"ן. היכולת לקבל ייעוץ מאנשים שאין להם שום אינטרס להפיל אתכם.

בבורסה חברות הולכות ובאות - שווקים צומחים ונעלמים ואילו בהשקעות נדל"ן הנכס שאתה רואה הוא מה שאתה מקבל.

יתרה מזאת, בבורסה יש מושג שנקרא "מידע פנימי" כלומר מידע שמגיע בד"כ לאנשים שמחוברים לאנשים הנכונים וברוב המכריע של המקרים למשקיע המתחיל אין את המידע הזה, דבר שיכול להפוך השקעה רווחית למפסידה ולהפך.

נדל"ן - לא מילה גסה:

שוק הנדל"ן זמין היום למשקיע הממוצע יותר מאי פעם. נכון, לפעמים ההשקעה הראשונה לא צריכה להיות בניין משרדים בין 15 קומות בהרצליה פיתוח אבל דירה למגורים יכולה להיות התחלה לא רעה. היום השקעה בנדל"ן היא לא רק לעשירים בלבד.

גם אם תחליטו כי אתם לא רוצה למכור את הנכס תוכלו להרוויח ממנו כל החיים - בד"כ דירות למגורים תמיד יש ביקוש כי תמיד אנשים ירצו לגור ויחפשו דירות באזור של משפחות והסיבות לכך רבות: קרבה למשפחה, בתי ספר, השקעה בתשתית לזוגות צעירים ועוד...

לכן, השכרה יכולה להיות אופציה טובה לשימוש בנכס. אז במקום לשחוט את הפרה, נחלוב ממנה חלב.

צעד ראשון - לברר!

הדרך היעילה ביותר להתחיל בהשקעות היא פשוט להתחיל, גם אם תלמד את כל ספרי ההשקעות שקיימים וגם אם תדבר עם כל המשקיעים האגדיים בעולם לא תלמד באמת עד אשר לא תעשה את תיישם את זה במציאות.

בירור פרטים יכול להעניק לך אינפורמציה חשובה מאוד שיכולה אפילו להשפיע על הרווחיות שלך מההשקעה, ואלו עיקרם:

א. תמיד טוב לדבר עם נציג מכירות ולקבל את כל הפרטים על הנכס המוצע למכירה, כך ניתן לקבל ההערכה ראשונית אם זהו נכס מסוג הנכסים שאתם מחפשים כאשר אתם מחפשים הזדמנויות נדל"ן. אבל אם לא תשאלו, איך תדעו?!

ב. בזמן מיתון, אנשים, במיוחד האנשים העשירים, לחוצים מאוד על כסף מזומן כי חלק מהשקעות נפגעות וזהו חלק מהמשחק, אז בעת משבר כמו זו הנוכחית, ניתן לרכוש ממש מציאות.

ג. אז לאחר שקבלתם את הפרטים הראשוניים מאיש המכירות, צאו לסיבוב בשכונה המדוברת, דברו עם השכנים - שאלו אילו בתים מוצעים למכירה ומה היא הסיבה לכך. ככל שתבואו יותר מוכנים לפגישה עם המוכר כך יגדל הסיכוי לסגור עסקה טובה ומוצלחת עבורכם.

ד. במידה ומדובר מדירה מקבלן, בררו מה מצב המכירות של אותו קבלן מאנשי השכונה, איך הקבלן? כיצד הוא בנה את הדירות שלו? וכל מידע שנראה לכם רלוונטי לקנייה...

כמו כן, ניתן לברר ולקבל פרטים על קונים פוטנציאליים וכך ניתן למצוא שותפים לעתיד שעונים על כל הדרישות שהצבנו קודם לכן.

אוקי, הכל טוב ויפה,הבנתי - מה הלאה?

פרויקט שמצאתי מעניין הוא שכונת פיט דאי שממוקמת בקסריה. מדובר על מגרשי יוקרה למכירה. מדובר על פרויקט בעל פוטנציאל רב שכן המגרשים ממוקמים מול מגרשי הגולף הבינלאומיים של קסריה אשר על הים.

הנתון משמעותי שלכד את עיניי ובגללו בחרתי להמליץ על התעניינות בפרויקט היא שהמגרשים ובכלל חברת הבניה שמוכרת את המגרשים פונה אל הקהל המבוגר בעל הממון שלא מחפש משחקים ורוצה רק לבנות את בית חלומותיו לאחר שכל השנים עמל וצבר את כספו.

מדובר על אוכלוסיה שיש לה הרבה כסף והיא לא מפחדת להוציא אותו. אז למה אתה מחכה? כדי שתתעורר עוד עשר שנים ותגיד: " אם היית קונה את זה? איפה הייתי היום!

דבר עוד יותר יפה זה שאתם לא צריכים אפילו לשלם על שיחת הטלפון כי אתם משאירים את פרטים באתר השירות של שכונת פיט דאי ונציג שירות חוזר ממש אליכם עם כל הפרטים הרלוונטיים.

בררו עכשו כי זה לא עולה כסף.

בברכה,

יוני לוי.

יזם נדל"ן.

 

 

 

 

 

 

נדל"ן - כי זו לא מילה גסה...
http://www.eladcohen.co.il/details4nadlan.htm






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב